Hurtownia papieru Gdynia oraz nowe tanie peruki

 
Niedaleko mojego domu był kiedyś duży market budowlany, prosperował on tam około 10 lat. W końcu go sprzedano i powstała w tym miejscu hurtownia papieru Gdynia. Przejeżdżałem tam ostatnio samochodem i z tego co widziałem to zakład ten bardzo prężnie funkcjonuje. Na parkingu przed tą hurtownią stało chyba z 50 samochodów. Podejrzewam, że to auta pracowników. Po powrocie do domu szybko usiadłem do komputera bo moja ciekawość była ogromna. Szybko sprawdziłem w internecie, że ta hurtownia papieru Gdynia zatrudnia ponad 150 osób. Produkcja trwa tam praktycznie 24 godziny na dobę. Odbiorcy produktów są praktycznie z całej europy a nawet świata. Dopiero wtedy uświadomiłem sobie jak duża firma działa u nas w mieście. W sumie to mogę powiedzieć, że jestem dumny z naszego miasta. Kiedyś byliśmy znani z bardzo dużej firmy która produkowała ekskluzywne peruki dla mężczyzn oraz kobiet. Z tego co wiem to ta firma jeszcze istnieje ale już ich produkcja nie jest tak duża jak kiedyś. Peruki to jest bardzo droga rzecz i nie każdy może sobie na nie pozwolić. Wszystko jest oczywiście wykonywane pod zamówienie klienta, bardzo często są to peruki naturalne czyli z prawdziwych włosów ludzkich. Chyba już nie muszę dodawać, że im dłuższe włosy tym taka peruka jest droższa. Pamiętam, że moja babcia miała takich peruk chyba z cztery, dziadek kiedyś był marynarzem więc było ją stać na takie rzeczy w takiej ilości a nie innej. Kiedyś były zupełnie inne czas niż teraz, zaraz po szkole miało się zwód i można było od razu podjąć się pracy. Teraz nawet studia nie gwarantują dobrego stanowiska.