Gdynia elektryk uprawia od lat windsurfing

W zeszłym roku mój piętnastoletni synek chciał gdzieś wyjechać, więc poszedłem do biura turystycznego, gdzie pokazano mi różne obozy na które mógł bym wysłać syna. Najbardziej spodobał mi się wyjazd na obóz sportowy do Śląska gdzie można było trenować windsurfing. Wróciłem więc do domu i poszukałem trochę informacji na temat jakim jest windsurfing, ludzie pisali, że akurat ten wyjazd na obóz który mi się spodobał jest najlepszy, ludzie pisali że pensjonat do którego pojechały dzieci czyli Gdynia elektryk jest bardzo dobrze wyposażony. Po rozmowie z małżonką postanowiliśmy wysłać syna na obóz do Śląska. Bardzo byliśmy ciekawi reakcji syna na tą wiadomość, gdy się dowiedział, że jest to obóz sportowy bardzo się ucieszył ponieważ lubi on uprawiać sporty takie jak windsurfing. Syn pojechał w połowie Lipca i miał wrócić na początek Sierpnia. Dziecko wróciło ogromnie zadowolone mówiło, że poznało wielu nowych kolegów którzy podzielają jego pasję. Cały czas mówił o tym jak się świetnie bawił i że jedzenie w pensjonacie Gdynia elektryk było bardzo dobre, porównywał je do jedzenia babci. Wszystkim rodzicom szukających obozu polecam ten wyjazd. Co prawda na windsurfingu nie pływał bo stwierdził, że jest jeszcze za mały ale skorzystał z wielu innych atrakcji które zagwarantowały mu bardzo udany wypoczynek. Jednak windsurfing jest dla bardzo silnych chłopaków bo o wypadek na wodzie nie trudno, jeszcze będzie czas aby się wszystkiego w życiu nauczyć. Najważniejsze, że odpoczął zasłużenie po ciężkim roku w szkole.